reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Juraj Knezo

Juraj Knezo

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

cesty jedného študenta Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

23.06

Juraj Knezo

23.06

Druhý deň sme ešte ostali doma, pretože sme boli ešte unavený z cesty. Zišli sme dolu zo spálne do kuchyne kde už na nás čakali raňajky. Pri stole už raňajkovala Seňora. Na stole na nás čakala kukurica (teda aspoň som si to myslel). Keď som si sadol za stôl a rozbalil kukuričný struk vo vnútri na mňa číhalo čokoládové hovädzie mäso a nejaká masa ktora bola pripravená z kukurice. Dobrý deň. Ako sa máte? Dobrý deň Juraj, spal si dobre? Ako nikdy, ako maličké bábo. (vravím) To je skvelé, počuj aký máte dnes plán? Ja dnes budem robiť kytice nechcete sa pridať? (vraví) To by bolo skvele, rad by som sa naučil robiť viazať kytice. "Tak ok, narňajkujte sa, umyte sa a sa stretneme dole v garáži." povedala seňora a šla dolu pripraviť si veci na hodinu floristiky. Dojedli sme, umyli sme sa a šli dolu. V garáži už na nás čakala Seňora s kopou krásnych kvetov. Tak toto dnes všetko použijeme vraví.

  • 24. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 149x
  • 0
20.6

Juraj Knezo

20.6

  • 24. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 155x
  • 0
20.6

Juraj Knezo

20.6

Môj trip sa rozbehol v plnej paráde.

  • 9. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 156x
  • 0
Mexický denník, alebo čo sa stalo jedného krásného leta

Juraj Knezo

Mexický denník, alebo čo sa stalo jedného krásného leta

Môj cestovateľsky denník začnem asi tak, prečo a ako som sa dostal do Mexika. V roku 2007 som bol na brigáde na Kanárskych ostrovoch, aby som si zlepšil moju španielčinu, z ktorej som v škole prepadol a som si povedal že to treba razantne zmeniť. Kôli tomu som šiel na Lanzarote. Tam som spoznal veľa ľudí v podstate z celej Latinskej Ameriky a medzi nimi bola aj Slečna ;-). Zhruba po dvoch mesiacoch sme sa dali do hromady a sme od tej chvíle sme spolu :-). Táto mladá slečna je mexičanka ako ste mnohí asi zistili, kedže môj cestopis sa bude odohrávať v krásnom Mexiku. Po skončení brigády, som sa vrátil domov a ona do Sevilly kde mala školu. Po niekoľko mesačnom volaní cez internet sme sa dohodli že pôjdeme spolu pozrieť jej krásnu domovinu. Konečný termín padol na 16.6. že sa stretneme v Londýne na letisku. Všetko sa zdálo byť ideálne mal som byť čerstvý bakalár a hneď na to ísť do Mexika. Bohužiaľ Bc. som nestihol ale toho 16. 6 som letel.

  • 9. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 304x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu